Wednesday 19 October 2011

Serah diri

Dah pukul 11.00pagi..

Aku masih depan pc..

Nak jumpa G sekarang..

Aku rasa macam nak serah diri untuk di 'pancung' jek...

Keje tak siap nie... huhuhuhu..

Ya Allah.. Kuatkanlah semangatku..

Sambil baca doa tenang hati banyak2...

Doakan aku....................

_________________________________________________________________________________________

Baru keluar bilik G

30min jek aku dalam tuh..

Aku ngakulah keje tak siap lagi...

Dia pun apa lagik ambik pen.. lukis2 kat whiteboard..

Cakap pasal database.. cakap pasal skrip Php.. cakap pasal html ye format..

Cakap lagi pasal back end application design..

Abaikan dulu javascrip & AJAX..

Dia bagi dateline 'Isnin' kena email kat dia result keje aku dalam bentuk web.. huhuhuhuhu..

Scary ye sebab design tah apa-apa.. banyak function tak jalan lagik...

Paling best sebelum aku sampai pintu (masa nie dalam kepala aku... nak cecepat hilang dari pandangan mata dia yang cam separa tak puas hati tuh)...

Tetiba keluar ayat power dia..

"Don't rest too much during the weekend..."

Huhuhuhuhu.... Tiada rehat bagiku weekend ini........................

Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... Nak sambung jerit.....

Lehlah nanti bila jerit kuat-kuat... banyaklah asap (wap) dari mulut keluar banyak2 sebab hari nie suhu sejuk giler......................

p/s Aku nak pinjam otak programmer yang paling terer kat dunia... mesti petang nie siap keje aku kan.. kan.. Ada yang nak dermakan otak tak???

Yorkshire Pudding berinti sardin dengan kepingan cheese murah 'Tesco'
Sekejap jek selesai...
Lapo giler nie...

4 comments:

mashi said...

cool kak coollllll....

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

Mashi

Dah kena sound ngan sv akak.. weekend nie jgn rehat... buat keje huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :(

~mrs azmi~ said...

kita boleh pinjamkan otak...

tapi tetap tak membantu sebab yang ada cuma info pasal design n pokok!

segala pasal programming memang takde. sebab tak pernah belajo..

be strong eh

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

Mrs Azmi

Takpe dik.. got to get going either way..

Thanks ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...