Friday 28 October 2011

Kalau nak search pun berpada2 ler...

Tadi aku masuk page 'stats' untuk view 'traffic sources'..
Bila tengok 'Search keywords'
Terkejut...

Nampak apa yang aku nampak??
Terkedu sat...
Apa ingat kat blog nie ada cerita 18SX ke???

Terfikir kejap orang yang buat searching nie...
1- Dia mesti orang yang boleh berbahasa melayu.. yelah dah taip perkataan yang sah-sah bukan mat atau minah saleh yang faham..
2- Mencari cerita2 itu?.. aku dah pergi ke link yang dia buat searching kat google tuh.. terkejut sebab link blog nie no 1 dalam list tuh...
3- Adakah dia pernah melakukannya bersama tukang cuci?? Sebab itu buat searching tuh??? Uhhhh 'Scary!!!' fikir... Nauzubillah...
4-Korang fikir2 sendirilah.. camna gayanya org nie..

Sebenar aku dah lama juga perasan.. kadang-kadang ada yang singgah ke blog nie atau mungkin juga blog2 orang lain.. datang daripada searching di Google.. aku pun selalu juga kadang2 bila buat searching.. terutama kalau cari resepi selalu gak singgah blog2 orang lain... Ada juga kadang2 aku searching pasal info tertentu.. sebelum aku klik link tuh.. biasanya aku akan baca dulu sinopsis yang keluar kat google tuh sebelum nak klik ke situ.. (Dah research aku pun pasal information retrieval & seeking)

Dah confirm ler kan... nama blog nie pun 'Diari Si Tukang Cuci'... Takkanlah pulak aku nak cerita bukan2 kat sini... Aduihai... Kat blog 1 lagi tuh pun lagilah.. macam-macam search keyword yang aku pernah jumpa yang di link kan ke situ.. semua ye berbau2 lucah... Emmmm... fikir-fikir sendirilah...

p/s Macam-macam ragam orang nie.. Kalau nak search pun.. berpada2 ler sikit.. Takkan lah nak bercerita kisah itu kat sini pulak...

4 comments:

mashi said...

oh akak di nodai....hahaha

:p

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

Mashi

Dinodai tuh akak rasa lembut sangat.. akak rasa macam dah di 'r***l' jek tau...

Rasanya kena siap sedia ambik jurusan pertahanan diri nie..

julietchun said...

ngeri beb,hahahhahaha

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

Juliet

Menakutkan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...