Wednesday 12 October 2011

Cuti.. Akhirnya

Salam Rabu,

Hari ini akhirnya aku isi borang cuti.. terus ambil cuti 10hari awal bln depan.. itupun sebab Sv aku semalam dah bising sebab aku tak ambil2 lagi cuti aku.. so semalam pulak pakwe pun dah ambil cuti.. tapi tarikh dia cuti tuh aku tak leh ambil sebab dah 2 org kwn aku ambil cuti 3minggu bermula minggu depan.. so kiranya.. minggu depan aku kena cover kerja orang 2 hari.. Isnin dan Khamis.. pulak tuh aku kena dipasangkan dengan sorg pekerja baru nie.. so kena ajar dia pulak camna nak buka pintu dan buat kerja apa kat department HR.. emmmm... terpaksalah.. tapi bgusnya kalau buat kerja berdua nie.. cepat sikit habisnya..

Berbalik cerita pasal pakwe aku tadi.. aku suruh dia cancel cuti tuh dan ambik terus 10hari dr 7hb... itupun baki cuti aku ada 7 hari lagik.. aku rasa maybe aku ambil tgh bulan 12 nie.. itu pun tadi puas renung tarikh.. patut tgh bln tuh dah nk balik.. tapi tgk gayanya emmmm.. entahlah..

Sejak isnin lagi hujan.. hari nie pun sama juga.. jaket wool aku maintain aku pakai sampai winter nanti.. cuma yang bezanya nanti masuk musim sejuk.. jaket yang lebih labuh akan aku pakai.. kena tutup peha dan kaki kalau tidak berjalan tuh.. confirm peha sejuk giler.. takde dah episod nak seksi2.. nak pakai ikut ketat badan.. sebenarnya memang kena pakai jaket fit sikit sebab nak elakkan daripada ada ruang angin sebab nanti kalau angin bertiup confirm gigil... sebab tuh kat sini kami byk yg pakai jaket mmg ikut badan.. lagi pun takde ye nak seksi.. kalau semua org dah pakai tutup litup masa winter.. semua org jalan cepat2 jek pun.. mana de masa nak melilau tengok org pakai seksi.. pakai ketat ke apa ke.. takde makna.. kot ada yang bernafsu tengok orang pakai ketat2 jaket winter masa tuh.. aku rasa org tuh ada something wrong somewhere hahahaha... itu belum lagik masa ada salji keras kat jalan.. takde dah masa nak pandang depan nak pandang org.. masa tuh lebih nak pandang bawah dan pastikan tak silap melangkah sebab takut tergolek jatuh.. tahun lepas 2 kali aku tergolek.. tahun nie?? Harapnya takdelah tergolek lagi... ngeri tau...


Pkl 7.20pg..
Kat luar masih gelap..
Nampak kan cahaya lampu kat luar tingkap tuh..
Sebab gelap sangat..
Nampaklah reflection dalam bilik seminar nie

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...