Friday 14 October 2011

Bila hati berkata rindu..

Salam Jumaat,

Aku sampai ke Uni.. buka pc.. dan buka email.. Aku dapat satu email dari tanahair.. dari kawan baik aku M..

1st aku baca.. Aku menung..

2nd aku baca.. Aku mula rasa syahdu..

3rd aku baca.. Aku terus menangis..

4th aku baca... Aku terus menangis hingga teresak-esak..


Salam..

Rindunya kat ko.... tambah2 bila aku ada masalah...mesti aku teringatkan ko....satu2nya tempat untuk aku luahkan.... Bila aku gembira, aku kongsi kegembiraan tu dengan ramai orang.........bila aku sedih dan kecewa, ko satu2nya tempat yang aku mempunyai kekuatan untuk luahkan....

Cepat lah balik ...

5th aku baca.. Aku terus reply email kawan baik aku nie.. Selesai aku tulis apa yang terluah di hati aku..

Untuk kali ke 6 aku menangis lagi...

Yeah.. Bila hati berkata rindu.. Pastinya airmata begitu mudah mengalir saat itu...

Dan untuk sekian kalinya.. menulis entri ini.. Airmata aku turun lagi....

3 comments:

kueh bakar said...

betul kak

kawan ketawa ramai
nangis? aku prefer sorang diri.
nasib aku masih boleh main bola.'bola' rakan luah yang mendengar..

kueh bakar said...

betul kak

kawan ketawa ramai
nangis? aku prefer sorang diri.
nasib aku masih boleh main bola.'bola' rakan luah yang mendengar..

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

Kueh

:) kwn menangis tak ramai.. kwn ketawa ramai.. kwn main bola pun sama gak.. klu ko main bola2 pun tak best gak kan ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...