Monday 10 October 2011

Org Viva.. tapi kenapa aku sedih??

Salam Isnin..

Hari nie aku takde mood... mood aku kiranya 'sudah ke laut'' tapi kalau nak kira tempat aku nie.. mood aku kiranya ke'gunung'.. Kawan yang datang duduk rumah aku seminggu nie.. baru jek call tadi.. Alhamdullilah dia lulus vivanya dengan minor correction.. Aku tumpang gembira.. gembira untuk dia.. tapi jauh dalam sudut hati aku.. aku sedih pulak.. sedih kenapa?? Sedih mengenangkan kerja programming aku yang belum nak siap2 lagi nie.. huhuhuhu

Susah nak cakap perasaan aku waktu ini.. Nyatanya hati dan kepala aku sedang berperang sesama sendiri waktu ini..

Apa juga.. Doakan kekuatan semangat aku yeah..

p/s : Tetiba ada rasa nak lari dari rumah hari nie... hahaha.. lari balik mesialah kan.. ;)

6 comments:

kueh bakar said...

semoge mood 'kembali ke darat'.
:)

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

Kueh

Belum lagik.. akak nak berenang2 buat kuak lentang di lautan dulu ;)

Kaktiny said...

aku masuk.. baca..
nk komen, tangan menggigil..

masuk lagi.. baca..
nak komen, buntu akal..

nak kata aku faham perasaan ko, terasa ianya akan lebih menambah beban kerana yg melihat sekadar boleh memahami.. tetapi yg menanggungnya itu SGT BERAT!. aku akur itu!.


Jadinya.. aku bertafakkur sambil menitip doa dari kejauhan..

Moga Allah lapangkan jiwa, tenangkan hati, cerdaskan minda ko dan beri kelancaran dlm urusan pengajian ko.. meski dlm wktu yg sesingkat cuma, moga Allah memudahkan urusan dan merahmati perjalanan pengajian ko sehingga selesai dan berjaya.. ameen.

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

Tiny

Aku baca 1st masa aku br lepas mandi pkl 5.10pg.. Aku senyum..

Aku baca 2nd.. Masa aku tengah kerja pagi pkl 7lbih.. Aku masih senyum..

Aku baca 3rd.. Masa aku baru sampai ofis nie.. Aku masih mampu tersenyum..

My dear fren.. InsyAllah.. aku tak rasa ralat sebenarnya sebab aku tahu aku dah usaha.. cumanya rasa kepenatan aku dan lelah aku.. sudah hampir ke penghujungnya.. Aku terlalu penat.. tapi apa juga walaupun hanya sedikit nafas yang mampu aku sedut dan hela.. aku akan tetap teruskan selagi aku termampu..

Cuma kala hati terlalu sedih.. aku hanya manusia yang punya hati & perasaan.. Memang benar mata yang memandang.. takkan sama dengan bahu yang memikul.. Aku tahu dan kau juga tahu kan..

Terima kasih sebab dari dulu tidak pernah lupa mendoakan aku.. InsyAllah.. terima kasih sekali lagi.. Aku masih cuba teruskan walaupun hakikatnya saki baki semangat aku.. secukupnya untuk aku bernafas lagi..

Thanks again dear.. I know that I can count on u.. and always be there for me ;)

ku-cit said...

standing in the eye of the world

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

ku-cit

;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...