Thursday 2 December 2010

Tiba-tiba rasa nak kongsi gambar..

Semalam aku blogwalking.. Jumpa 1 blog.. gambar dia cun2.. semua jenis gbr shot dari dekat.. Tertarik jugalah... Sebab dulu aku banyak gak shot gbr dr dekat2 nie.. tapi jrg sangat aku ambik.. kebanyakannya aku suka shot paras sama dengan lantai atau tanah.. ini memang fav shot aku.. dan so far 2 kamera aku boleh memenuhi citarasa aku nie.. terutama kamera canon A2000IS aku tuh.. yang canon SX20IS tuh pun boleh gak.. tapi agak susah sikit berbanding canon A2000IS aku tuh

Semalam bila masuk blog si gadis bunga nie.. aku suka sebab dia pandai ambik shot dekat.. teruja aku test semalam guna camera canon SX20IS.. jumpa mcm2 features dlm tuh yang aku xkhatam lagik nak explore hahahaha... bukan apa kdg2 bila xde benda nak shot aku takdelah explore sgt.. selalu duk ambik gbr org.. kekwn.. atau diri sendiri jek..

So tadi aku test guna kamera canon A2000IS aku.. jumpa features yang aku xhabis explore gak hahahahaha... try n error.. snap sana sini.. then aku terperasan aku set ISO1600 punyalah tinggi.. gbr jadik blur.. adeihhh... tensenlah kejap sebab gbr nmpk pecah2.. xlawa.. so kena test lagik nnti kat umah.. dan maybe lg bila aku ada time..

So mulai hari nie.. selain dari nulih luahan hati aku.. bebel aku pasal keje ke apa ke.. aku try upload gbr2 yg aku snap.. xsemestinya yang close shot.. apa2lah yg aku rasa cun..

Baru aku perasan Iphone aku berabuk rupanya hahahaha ;)
Kenapa ada 2 hp???
Satu guna kat sini..
Satu guna tepon mesia lah..


Ini cincin hadiah..
Satu dapat masa nikah..
Satu dapat selepas memeras ugut untuk hadiah hari jadi tahun 2008..
Jam itu.. hadiah hari jadi sendiri tahun 2007..
DKNY ok :)
3 benda yang wajib aku pakai setiap hari..
Tak pakai rasa tak lengkap..
Sengaja aku tangkap shot nie masa aku tanggalkan nak wuduk n solat asar tadi..

Semua yg ada atas meja nie..
Adalah brg2 berharga yang aku duk usung sana sini setiap hari..
Cuma kalau nak p keje..
Cincin tidak dipakai..
Jam lain pulak digunakan..
Berjenama Adidas hehehe
Bukan riak.. bukan.. bukan..
Kat sini jenama2 nie leh didapati dengan harga yang murah ;)

Camna ok kan kalau aku mula share gbr kat sini..
Aku tau korang mesti suka tengok..
Silalah mengaku ye..
;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...