Monday, 20 December 2010

Buat kali ke 3.. salji turun lagi..

Sejak semalam salji turun lagi buat kali ke 3.. mulanya mereka ramalkan pada hari khamis.. ku tunggu jugalah hingga ke hari jumaat.. akhirnya semalam.. salji turun dari aku bgn tidor hingga menghampiri waktu asar barulah dia berhenti..

Hari ini dalam pukul 2 tadi.. salji turun dengan lebatnya..kebetulan.. ada rakan ajak keluar ke bandar untuk bershopping.. waktu aku pergi ke bustop salji masih turun dengan lebat.. hingga ketika berada di bandar pun.. salji masih turun dalam ribuan orang yang sibuk membeli belah di saat2 akhir..

Sabtu depan dah mula sambutan x'mas. Kad x'mas pun aku tak beli lagik.. hadiah SV pun belum cari lagi.. jumaat hari tuh plan terpaksa cancel.. esok nampaknya aku nak kena pulun belikan semua hadiah dan kad.. ikut hati x'mas tahun nie aku cam malas jek nak beli belah sangat.. tak macam tahun lepas.. memang aku shopping sakan.. lagipun kali ini masa untuk berjimat cermat sikit.. tak boleh main ikut nafsu jek.. lagipun takde benda yang aku nak beli sangat pun.. sikit2 adalah..

Dah nak masuk ke tahun 2011.. masa semakin cepat berlalu kan.. rasa baru jek sampai ke bumi ini.. kini rasa diri dah semakin sebati dengan cuaca kat sini.. walaupun sejuk.. tapi semua kenangan ini takkan dapat dilupakan

2 comments:

julietchun said...

kalo tak bernafsu shopping utk diri sendiri, shoppinglah utk aku,eheheheehe :P

Tukang cuci cute said...

Juliet

Hehehehe?? shopping utk ko coklat boleh??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...