Sunday 26 December 2010

Cuti X'mas dan ayam panggang

Hari ini cuti x'mas. Tak kemana punn.. lagipun semua kedai tutup hari nie. dan perkhidmatan bas pun xtakde.. esok bermulalah hari nak berboxing day. Plan keluar ke city centre.. survey apa2 yang nak dibeli.. kalau ada yang murah ler..

Hari ini projek duk umah je.. lagipun sejak semalam pakwe bising minta buatkan ayam panggang tuh.. Sejak tengahari duk menyediakan bahan.. hampir 3 jam baru siap.. yelah banyak benda nak kena buat.. itu ini semua akhirnya settle.. penat menyediakan dibalas dengan makan sampai 2 pinggan hehehe...

Semalam lepas kerja ada X'mas party.. seronok juga join diorg sebab tahun lepas diorg takde.. sorang kawan aku pakai baju sekdi giler.. tapi dia mmg cantiklah.. seronok tengok dia bergaya.. hehehe... adalah ambik gambar tuh buat kenangan.. tahun nie aku dapat 7 kad x'mas.. rasanya lebih kurang jek cam tahun lepas.. semuanya dah aku balas.. cuma untuk SV jek belum bagi lagik.. rasanya kena bagi kad untuk new year lak

Kad X'mas yang aku dapat..
Kalah kad raya aidilfitri yang aku dapat tahun nie


Cuti kerja 10 hari sampai lepas new year.. Masa nie memang bestlah sebab cuti bergaji.. kena pulak 10 hari cuti kan.. seronok giler.. tapi nanti kejap jek masa berlalu.. sedar2 jek dah nak mula balik keje.. Takpe buat masa nie layan jek dulu cuti yang ada nie.. soal keje itu kita fikir kemudian..


Ayam Panggang yang aku buat..
Dah tinggal sebelah waktu entri nie aku taip
;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...