Monday 6 December 2010

Hari minggu.. minggu makan2

Rasanya.. hampir setiap minggu.. masuk jek sabtu atau ahad jek.. mesti aktiviti penuh dengan acara makan-makan jek.. semalam ada jemputan makan kat umah kwn.. hari nie dekat nak pkl 6 tadi.. ada sorg lagi kwn ajak dtg umah dia masak extra.. Semalam melepak sampai pkl 12.30 layan tgk movie.. hari nie.. xtaulah sampai pkl bape lagik.. udahlah aku dah basuh baju semua.. sebab ingat dah tak kluar umah lagik.. nampaknya.. kenalah bersiap2 lagik nie..

Hari ini operasi beli brg rumah.. sejak 2 minggu lepas stok makanan dah habis.. sejak salji turun lebat minggu lepas.. kereta pun tak gerak2 lagik.. so hari nie ambik peluang keluar umah.. beli brg2 di kedai cina.. singgah supermarket besar lak.. cuma terasa janggal gak sebab kereta aku masih tebal salji kat bumbung..keta lain.. semua clear xde salji.. semalam masa ke umah kwn aku.. ada gak beberapa org duk pandang2 kereta aku hahaha mesti diorg muskil.. tempat mana yg ada sallji nie.. smpi penuh kat keta.. bukan apa.. cik abg aku malas nak kikis habis.. sampi pintu side aku.. nak buka pun penuh salji.. adeih.. aku gak yg bersihkan pelan2.. cuma bab kat bumbung tuh masing2 biarkan jek.. aku pun malas nak bersih... bak kata pakwe aku... nanti cair ler dia.. yelah suhu -ve nie nak cair mende..

Oklah nak bersiap solat isyak.. dan bersiap nak kluar rumah pulak.. Member aku yg ajak makan2 nie.. aku rasa dia yg paling rajin betul buat mkn2.. aku rasa dlm masa 2 bln nie jek.. dah 3 kali aku p umah dia mkn2.. Uih..rajin betul dia..

2 comments:

julietchun said...

org jemput tak baik uzurkan diri :D

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

Juliet

Hahahaha.. best jek dgr alasan ko kan ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...