Monday 1 August 2011

Puasa di bulan ramadhan

Salam Isnin,

Alhamdullilah.. hari ini hari pertama berpuasa.. dapat juga aku berpuasa pada 1st ramadhan selepas 2 tahun yang mesti miss jek.. ahaks.. Tapi tahun nie aku pun tak pasti sempat tak bersolat raya pulak.. Harapnya dapatlah..

1st day puasa nie pun aku rasa dah pening2.. teruk betul badan kali nie.. bukan sebab puasa.. tapi sebab badan aku sememangnya tak cukup rehat.. sebenarnya sejak jumaat lagik badan aku dah seram sejuk.. balik jumaat lepas aku terus tidur sebab dah mengigil nak demam.. sabtu dan ahad pulak langsung tak berehat kat rumah.. ada jek agenda nak buat.. sabtu teman kawan shopping.. mlmnya ada jemputan dinner.. semalam pulak.. p carboot.. pastu ada jemputan mkn tengahari.. petang pulak melawat kawan yg terpaksa pindah rumah sebab ada mendapan kat belakang rumah.. 1 blok kena keluar rumah dan terpaksa tumpang rumah kwn... kesian pulak.. dahlah dalam pantang.. rumah pulak tak boleh masuk.. puasa lagi..

Hari ini cuba sedaya upaya nak siapkan laporan.. tapi entahhh blankkk... tak tahulah kenapa nie.. pesal cam susah sangat nak produce report nie.. aku cam teraba2 nak mula menulis nie.. Ya Allah bagilah aku ilham sat lagi nie..

Ok aku tak larat nak menulis nie.. kepala dah mula pening2... tak larat..

Selamat berpuasa semua.. dan semoga ramadhan kali nie kita dapat buat amal ibadah yang berlipat ganda

8 comments:

julietchun said...

selamat berpuasa. Meh bukak puasa sama2 :D

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

Juliet

Nak buka kat mana?? kg baru?? ok jek anytime ;)

mashi said...

kak........
nak tiket kapai toqobang..
kak ros sekali tau...
akak dah menang tuuuuuuuuuuuuuuuuuu..yeayyy!!

selamat brpuasa jugak kak

:)

||alis|| said...

salam kenal.

suka lagu putri izah nih :D

kiter share banyak link blog yg sama.

termasuk blog dak juliet tuh. hi kak juliet~ :P

||alis|| said...

eh eh, tahniah dapat no1 dlm contest kueh :)

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

Mashi

Oh ye ke.. ko komen nie baru akak tau.. syukur.. tak harap pun hadiah tuh ko nak?? tiket kapal terbang sold outlah dik ;)

Selamat berpuasa ye ;)

Alis

Thank sebab sudi singgah.. ;)
Juliet tuh geng lama tuh..
Ahah baru perasan dapat no 1 ;)

mashi said...

tiba2 sold out pulak kan...
tunggulah saya berenang gi sana..huhu

eh hadiah tu akak tanya kak wos dan kak tini dulu la..

lagi pun saya dapat jugak ..
tapi 10 hingget je..no3..
alhamdulillah

:)

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

Mashi

Biasalah akak kautim awal2 ngan customer desk tuh hahaha..

Tak yah diorg tak nak.. akak dah minta kuehbakar upgrade jek korg ye hadiah.. molek sgt lah tuh sebab semua dpt ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...