Thursday 25 August 2011

Music Mode: Dia Milikmu


Lagu: Dia Milikmu
Penyanyi: Pretty Ugly

Sebenarnya aku terjumpa lagu ini masa mencari lagu Pretty Ugly : Diari seorang lelaki..
Best lagu nie tapi entah kenapa lagu nie mengingatkan aku pada 1 lagu english bertajuk 'Wishing and Hoping'
Lagu pembuka filem 'My best friend wedding'

Kalau masih ingatlah lagu nie


Song: Wishing and Hoping
My Best Friend's Wedding Title Sequence featuring Bree Turner, Raci Alexander, Jennifer Garrett, and Kelly Sheerin.

Quite suprising kan..
Bila ada lagu melayu yang boleh buat ikut rentak lagu nie..
Komen aku.. Tak kisahlah pun..
Bila dengar lirik dan rentak kedua lagu nie..
Ada persamaan..
Tapi apa pun aku suka lagu 'Dia Milikmu'.. best!!
Dan lagu 'wishing and hoping' tetap my old time favourite..
Senyum panjang bila dengar lagu nie
;)

2 comments:

kueh bakar said...

aku pun suka pretty ugly
tapi lagu mr moore(?)

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

Kueh

Gigih akak p cari lagu tuh hahaha.. lagu nie biasa dengar dulu.. not bad.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...