Friday 12 November 2010

Tukar tajuk blog

Aku tukar tajuk blog aku.. sebelum nie tajuk jiwang.. diari jemari.. wah jiwang karat kan.. tapi fikir-fikir cam tak best ler pulak.. sebab aku malas ler pulak nak berjiwang karat.. so aku tukar balik tajuk cam asal dulu.. cuma aku masih letak perkataan diari tuh.. dulu blog aku.. Aku tukang cuci sambilan.. hahahaha.. skrg.. aku buang perkataan sambilan.. lantak.. janji aku happy

Ada ke orang nak baca diari tukang cuci nie?? takpe meh baca meh.. sebab tak semua orang pernah jadi tukang cuci.. takat cuci umah sendiri itu bukan mencabar sangat.. nie mencuci ofis org dan tandas ok.. kiranya aku dah profesional sebab ada sikit training sekali hehehehe..

Ada ke yang nak baca kisah tukang cuci ini??

2 comments:

Kaktiny said...

ada.. ada.. AKU YG NAK BACA.. warghkahkahkah..

kelaaasss ko eh!.. hihihi.

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

Baca jgn xbaca hehehe ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...