Friday 12 November 2010

Kenapa bibir aku sorang yang merah menyala

Aku hari nie terlebih rajin pulak buat entri blog.. hahahaha.. sekali 3 terus.. belasah.. aku duk teringat nie..

Oh ya tadi masa duk melepak dengan makcik-makcik tukang cuci yang lain.. aku pandang bibir setiap orang.. ehhh semua tak pakai gincu ke?? kalau pakai pun takat lip gloss.. atau lip balm.. yang natural gitu.. tapi bibir aku??? waaaaa... aku tahu merah menyala.. aku terperasan.. paling menyerlah adalah warna gincu bibir aku... aku terperasan pagi nie.. biasalah bila sampai jek tandas perempuan dan masuk bilik stor.. tempat aku letak beg n baju aku.. mesti aku akan p tengok cermin pagi-pagi tuh.. bukan apa sebab sampai2 jek terus salin uniform.. bila part pakai tunic tuh.. mestilah kena tgk cermin sebab nak tgk sepadan tak dengan tudung aku.. masa tuh aku perasan,, ehh gincu aku terlebih merah.. walhal.. aku pakai warna coklat muda terang.. aku suspek sebab aku pakai pencil gincu warna merah terang.. so terserlahlah warna merah pada bibir aku..

Hahahaha.. itu pun leh jadi isu pada aku kan.. yelah.. terperasan ler pulak.. orang lain tak pakai gincu pun.. kalau ada pun warna2 natural gitu.. tapi aku?? wah22 udah lawan tokeh ye... takpe yang penting bak kata kawan aku.. kita pakai apa pun.. kena pakai dengan penuh keyakinan.. walaupun rasa tak lawa hahahahaha...

Rasanya isnin nie.. aku kena kurangkan kadar tekanan gincu pada bibirku selepas ini.. cukuplah tekanan atas angin jek kot hehehehe... sapuan hanya sekali jek.. jgn nak sampai 2 3 kali sapuan hehehehe..

Isu gincu pun best buat entri kan kan kan

2 comments:

Kaktiny said...

ko tuh.. pasal mop pun buleh jadik entri dan cerita.. bakat menulis tu meresap penuh dlm jiwa.. cenggitu la dia.. hihihi...

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

Wakakakah.. biasalah aku.. sesekali layan kepala pasal keje tukang cuci nie.. release sikit.. idak aku asyik bebel sorg2 jek tiap kali balik keje hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...