Monday 8 November 2010

Teringat

Sebenarnya sejak kebelakangan ini aku duk teringat seseorang.. Seorang abang yang dah lama aku tak jumpa.. rasanya dah lebih 10 tahun aku tak jumpa... Semenjak melayan lagu-lagu lama zaman 90an nie.. dalam kepala aku terus teringatkan dia..

Banyak kenangan aku dengan dia tuh.. dari aku berusia lewat belasan tahun.. hinggalah dia melangsungkan perkahwinan.. aku punya banyak kenangan dengan dia.. Entahlah bagaimana agaknya dia sekarang ini.. aku benar-benar teringatkan dia.. tak tahu mengapa.. mungkin sebab dia teringatkan aku kot..

Aku kenal dia dari usia aku 17 tahun lagi.. hingga membawa pada usia aku 20tahun.. selepas dia berkahwin.. aku jarang sangat jumpa dia.. lagipun masa itu aku sudah mula sibuk dengan pengajian di uni.. so masa aku dikg tidak lagi cam dulu.. balik pun time cuti sem jek.. mana de masa nak bersosial lagik.. lagipun dia dah kawin.. dah pindah duduk dengan keluarga sendiri bukan lagi dengan mak ayah di kampung..

Entahlah aku pun pelik pesal aku duk teringat dia jek nie.. cam diseru-seru jek

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...