Monday 25 July 2011

Rehat dulu.. Jgn masam muka.. nanti cepat tua..

Salam Isnin..

Aku tahu.. aku tahu.. sejak sabtu lagi ada yang menunggu aku sambung kisah cinta itu..

Dah 3 siri pun masih tak habis-habis kan.. aku sendiri pun muskil pesal panjang bebeno aku menaip kisah itu.. tak tahulah adakah kerana aku suka merapu.. atau suka buat-buat cerita.. atau saja-saja bagi dramatik sikit untuk orang baca..

Dalam pada itu.. terfikir gak.. korang nie rasa kisah cinta itu kisah siapa ekk?? Kisah aku?? Kisah dia?? kisah orang lain.. atau kisah yang sengaja dibuat-buat.. atau sebenarnya aku ciplak dari novel yang pernah aku baca.. atau mungkin dari drama swasta yang pernah aku tengok...

Agak-agak kalau aku terus jek buat ending..

"Maka.. akhirnya mereka pun bertemu jodoh dan kawin..... Semoga perkahwinan mereka membawa hingga ke syurga.."

Aku rasa ada yang bukan takat mengamuk.. tapi ada yang sanggup datang sini carik aku nak balas dendam ;) (jangan buat cam kes kat Norway tuh.. p bunuh 92 orang kat satu pulau nie)

Oklah.. Oklah.. InsyAllah aku akan sambung.. Jika sempat petang ini.. kalau badan aku tak letih dan otak aku masih mampu menjana idea2 bernas dan merepek.. InsyAllah aku akan tulis sambungan kisah itu..

Sekarang nie aku tak mampu nak menaip sambungan.. Ada seminar yang aku kena attend kejap lagi.. dan nak layan kerja study yang tengah bertimbun nie...  Bukan apa aku letih sangat nie.. penat cuti hujung minggu pun tak hilang lagik sebab semalam aku sampai rumah dekat pkl 11 malam.. dan tidur dekat pkl 1pg.. Mata ngantuk giler nie... Jangan aku tidur dalam seminar tuh nanti udah...

Untuk perhatian.. biasanya aku akan ambil masa dekat2 sejam dua.. untuk menaip kisah itu.. Aku cuba buat last entri.. sebab tak larat mahu sambung2 lagik.. tapi kalau aku takde mood nak teruskan menaip.. memang aku akan sambung..

Ok Jangan marah.. nanti cepat tua.. biarlah senyum-senyum selalu ok.. sentiasa awet muda... Sabar itukan sebahagian dari iman ;)

Till then.. InsyAllah.. kita jumpa lagik...


Masa untuk buka mata.. buka telinga..
Tapi time dengar seminar nielah time best tidur kan
Ahaks ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...