Thursday 14 July 2011

Mahu senyum2 saja..

Alhamdullilah.. Hari ini datang lagi.. sebelum nie duk tunggu2 juga.. Tertanya2 kot kalau ada apa-apa yang istimewa pada hari nie.. As far that I know sampai waktu nie.. biasa2 aje.. tiada yang terlalu istimewa.. dan juga tiada yang tak istimewa.. just as I aspected it to be..

Nie baru balik lunch date dengan kawan baik aku... Makan di restoran India di city centre.. makan buffet sampai tak larat dah.. 2 pinggan makan starter & main course perut aku dah tak leh isi.. lagipun buffet kat sini bkn cam kat mesia yg meriah macam-macam.. pusing2 tengok pun takat makan kari... kurma.. segala mak nenek rempah kari india jek.. starter pun takat kentang goreng.. pakora.. salad gitu2 jek.. dah berpuluh kali rasanya p makan kat kedai tuh celebrate macam2 ocasion..

Ontway balik dari lunch tuh.. aku rasa mamai semacam.. nak kata kenyang sangat.. taklah tapi rasa cam mamai2 jek.. berjalan pun rasa melayang2.. bukan aku sorang jek tapi kwn aku pun.. sahhhh... aku suspek mesti penangan kas-kas nie.. biasakan dgr kalau org india masak kari suka letak benda nie.. kekonon nak bg power dan sedap kari diorg.. tapi kena pada aku.. bkn lagi power nak makan.. tapi lagi power nak tido... singgah kedai beli energy drink.. barulah rasa mata nie segar bugar sikit... itupun rasa mengantuk masih ada sikit2..

Nak kata mengantuk sebab tak cukup tido pun ada kebarangkaliannya.. sebab aku hanya tido 2 jam jek pagi tadi.. tapi.. bila kawan aku pun rasa benda yang sama.. so suspicion aku benarlah something wrong in thje food... dah berangan kejap tadi mau saman itu kedai hahaha.. kot leh buat tambang atau duit shopping pun dah best ;)

Kini menghampiri ke pkl 5 petang.. kalau waktu mesia.. maknanya dah menginjak ke tarikh baru dan hampir pkl 12malam.. tapi di sini aku masih petang.. maghrib pun lambat lagik pkl 10malam... Oh ya aku berazam nak puasa esok.. Tengoklah kalau aku larat.. pjg masa berpuasa.. sahur pkl 2 pg.. dan buka pkl 10malam... InsyAllah..

Flowers from him..
Dalam demam2 pun sanggup keluar malam-malam p beli bunga nie..

5 comments:

~mrs azmi~ said...

awwwww.. shweetnye pakwe kasi bunga! ^_^

julietchun said...

aku yg ingatkan pakwe soh kasik bunga tu, ada unsur jeles disitu.:D

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

Mrs Azmi

Alhamdullilah sejak awal kwin smpi ler skrg.. dia belum penah lupa beli bunga..

Juliet

Nak jeles apa ye.. aku tiap tahun dah buat reminder apa.. siap pesan jgn lupa beli bunga hahaha.. maka setiap tahun adalah bunga untuk aku.. minta pun sethun sekali jek.. ;)

sindiketsulit said...

uiiii..
lomentikk.

(:

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

wos..

lomentik di amour..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...