Tuesday 19 July 2011

Kerja dan kerja lagi

Salam Selasa..

Alhamdullilah.. semalam cuti.. jumaat sebelum itu pun cuti.. cuti umum buat kami di sini.. Hari nie kerja kena cover kerja org lagik.. emmm.. dah rutin kan.. nak buat camna.. Kawan aku tuh cuti lagik.. kali nie cuti seminggu pulak.. dia nie kerap juga cutinya dan kerap juga aku tukang cover kerja dia.. tapi tak kisah sebab department dia tuh dah berpuluh kali aku cover.. dah faham sangat benda2 yang kena buat.. dan banyak juga gbr2 yang aku ambil (gbr landscape atau architecture bgnan).. masa aku p kerja kat department dia..

Badan dah mula rasa seram sejuk.. kejap rasa nak demam.. kejap rasa tak.. dan aku pun mula berpuasa khamis lepas.. Hari nie sambung semula ada sikit lagi baki puasa ganti aku.. InsyAllah selesai dalam minggu nie.. sebelum puasa bermula..

Nie batuk dah mula.. tapi batuk2 ala-ala aku nak kena asma.. ohh tidak.. aku rasa kali nie aku kena alergik panas.. skrg nie kalau berpeluh jek mesti badan aku gatal2.. aku suspek aku kena alergik nie.. semalam makan ikan kat umah kwn aku.. aku ye hidung dah semacam.. pastu dah mula rasa cam nak kena asma.. ohh tidak.. camna nak balik mesia nie.. kalau berpeluh camno??? Mungkin kalau berpeluh tahap gaban tuh ok kot.. nie jenis peluh sikit2 yg main kejap2.. mungkin sebab tuh bdn aku alergik sebab sini panas kering kan.. mesia kan panas lembap..

A scone and a cup of coffee..
Ada party (jumaat lepas) untuk boss yg nak retired hjg bln nie..
Dah 3 thn kerja..
Inilah 1st time diorg buat grand party untuk semua geng2 cleaner nie..
Memang best ;)

p/s Jangan nak lelebih tenung gbr nie..
Aku pose nie..
Peringatan untuk diri sendirik

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...