Monday 20 June 2011

Minggu cover kerja orang..

Salam Isnin..

Hari nie bermula balik rutin harian.. Kerja.. study.. 2 benda yang dah memang jadi rutin setiap hari bekerja aku.. Lepas kerja tadi.. jumpa Sv aku.. dia minta aku tolong cover kerja orang selama seminggu nie.. dia minta 1 jam dari masa aku.. arghhhhh malas betul lah.. bila dah ganggu masa bekerja aku tuh.. yelah tempat orang kena buat.. tempat sendiri pun kena buat juga..

Buat toilet tadi pun aku dah perasan.. tandas dah mula berabuk.. itu aku baru cuti sehari.. condition toilet tadi mmg teruk dengan kesan tisu sana sini.. aku syak jumaat atau weekend lepas ada function kat tmpt kerja aku.. sebab tgk sampah penuh.. semuanya bekas2 tisu yang disepah sana sini..

Esok mula lah kerja cover mengcover.. uihhh rasa tak sabar nak cuti balik lagik seminggu lebih.. aku dah ambik cuti seminggu.. masa tuh memanglah takde dah fikir pasal kerja.. tapi aku penat berjalan lah pulak.. bukan berjalan apa.. p buat pasport.. nak expired bln 11 nie..

Hari nie rasa bosan dan mengantuk.. monday blues kot.. pastu rasa panas dan berbahang lak.. aku terus rasa cam nak makan aiskrim... nie kalau kat mesia.. ptg nie juga aku p turun kl.. p lepak2 dengan sorg kwn aku nie.. miss betul ler melepak2 nie... kot dapat p makan kfc ke.. p kg baru.. p johnys ke.. hahaha mmg best.. tadi tgk blog sorg kwn nie.. dia p makan steambot.. alahai.. bestlah pulak.. kalau tak.. mesti ptg nie aku paksa pakwe temankan aku.. tak kira kena p juga..

Kalau dapat p mandi air terjun time panas2 nie kan best huhuhu... berangan lah berangan... takpe sat gik aku nak buat air lemonade sejuk... takleh tahan kedahagaan ini hehehe ;)

Arghhhhh bosannya nak kerja esok.. bab2 cover kerja org nie mmg malas.. 1 lagik.. beg laundary aku ilang... aku pun pelik sapa lah yang ambik beg tuh...

2 comments:

sindiketsulit said...

kalau dekat boleh aku pegi tlg kak (:

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

wos..

yeke.. bukan ko pun nanti tolong aku belanje kan duit gaji sekali ke hehehe ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...