Friday 24 June 2011

Mari makan puding karamel dan aiskrim vanila

Salam Jumaat..

Alhamdullilah dah jumaat... kejappp aje rasanya.. Rasa cam baru jek hari isnin... tup2 dah jumaat...

Alhamdullilah juga kerja cover selesai hari nie.. 4 hari cover kerja bersihkan toilet lelaki dkt visitor centre.. udahlah minggu nie minggu busy.. minggu depan pun bz gak.. toilet mmg kena tip top sebab visitor mmg ramai 2 minggu nie.. hari pertama tuh rasa cam tak menang gak tangan.. tapi lepas 4 hari cover kerja tuh.. so far aku boleh manage lagik kerja2 kat department aku.. cuma tak sempat nak mop tangga walaupun tgk tangga tuh mmg dah kena mop.. pejam mata jelah buat minggu depan..

Mood hari nie oklah.. cuma seharian nie melayan kerja sikit2.. selebihnya sembang dengan member sepejabat.. bukan selalu dapat sembang dgn diorg nie.. kalau time bisu.. memang seharian tak cakap.. kdg2 semggu tak cakap langsung.. takat good morning.. dan goodbye jek.. tapi kalau kena mood nak sembang.. 2 3 jam sembang pun takde hal..

Masuk bulan 7 bln depan nie aku mula terima kunjungan tetamu.. ada kwn yang nak menumpang rumah 2 minggu berturut2.. nasib memang kawan baik.. so takde hal sangat.. pepandailah diorang jadi bibik aku nanti kemas umah.. masak.. hahahaha... tak kisahlah.. aku dah biasa sangat dengan diorg nie.. So gonna be busy and hectic day at home.. masak pun semua main fullblast full menu punya lah..


Puding karamel dan aiskrim vanilla venetta..
Memang enak dimakan sejak musim panas masuk secara rasmi 2 hari lepas ;)
Sekarang nie selain makan aiskrim..
Aku pun dah mula nak minum teh tarik jek nie..

Sekarang nie episod kumpul bekas teabag..
Nak letak kat mata utk buat spa treament
Dah 2 orang tegur bawah mata aku lebam ketara sangat2..
Sedarlah diri tak cukup tidur dan tak cukup rehat..
Takpelah..
Nampak aku kuat study kan ;)

2 comments:

sindiketsulit said...

mata aku lagi la tak boleh ampun.. mmng dijadikan dgn pakej bermata panda.
pasrah.

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

Wos..

Aku taulah ko sedara mara rapat kunfu panda tuh hehehe ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...