Monday 31 January 2011

Mood update blog merundum..

Aku sudah terlalu byk keje.. dan sebenarnya amat STRESSS..

Hingga satu peringkat aku sudah nekad mahu jadi anti-sosial dengan berjumpa segala macam manusia secara fizikal.. yang tak jumpa secara fizikal ala-ala touch n go.. pun mula berleluasa di blog dan FB aku..

Teringat masa aku nak SPM dulu.. setahun aku blok dari tengok TV.. kecuali cerita2 atau berita yang penting jek.. selain tuh.. aku langsung tak layan tv pun.. malas..

Now aku dah start balik.. TV kat umah layan jek.. itupun takat 2 3 jam lepas aku balik umah.. masuk pkl 9 malam aku dah masuk bilik prepare nak tido.. plg lewat pkl 11 malam aku dah lelap.. sebab pkl 5 dah nak bangun..

Now aku sedang berfikir2 nak off FB.. tapi kesian sebab kdg2 kwn2 lama nak jenguk tanya khabar semua singgah ke FB.. karang kalau off.. kesian pulak.. dah banyak kali kena gak.. bila rasa nak off jek.. esok lusa tuh mesej kat inbox FB melambak2 dtg dari kwn2.. aihhhh cam tau2 jek aku nak off jek..

So now.. aku nak senyapkan diri.. sudah fasa kritikal ini.. stress level aku mmg amat tinggi.. sampai rasa aku memang dah TAK NAK JUMPA ORG... aku hanya mahu pergi keje... abis keje.. p uni.. buat keje study aku.. settlekan apa patut.. abis kat uni.. balik.. masak dan makan.. tidur... dan rutin hari2 camtulah..

Sebab aku tak nak jumpa orang.. sebab aku xnak tahu status diorang.. nak abis ke.. nak balik ke.. nak submit ke..nak viva ke.. sebab semua tuh dah lama buat aku stresss... cuma aku masih boleh ctrl.. now pun masih leh ctrl gak.. takkan nak hilang pertimbangan lak kan hehehe..

So kalau blog ini agak sepi2.. pepaham jelah.. silalah jenguk2 ke blog lelain tuh ye.. kdg2 aku singgah ke situ ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...