Friday 21 January 2011

Alhamdullilah.. Settle 1 perkara (terus rasa nak beli NB baru)

Hari ini settlekan urusan council tax.. ke pejabat registary.. ambik surat.. terus ke pejabat council.. apply new exemption utk thn 2011.. Alhamdullilah dapat.. yang best.. aku memang ada bayar duit tax awal tahun lepas.. leh claim dapat balik.. Masa officer tuh bgai balik borang tuh.. dia siap cakap U overpaid hehehehe.. terus kepala decide.. yeah time to buy a new NB.. It's time.. Hari tuh nak beli masa boxing day.. but budget limited.. now bolehlah aku beli NB dengan window7.. dan run faster program dan concentrate writing tanpa gangguan.. idak NB kat umah tuh kena kongsi guna.. susahlah kalau aku nak writing up.. Sekarang nie rasa janggal sebab PCkat uni guna window7.. yang kat umah masih windowXP hahaha.. ngegada kan hehehe.. but mmg rasa lain sebab rasa yang kat ofis lagik advance hehehe...

So Bagus jugakan.. Dapat rezeki baru.. tapi sebab memang niat untuk study pun.. sebab mmg aku dah plan nak start writing.. takleh tidak dah.. udah takde masa skrg nie.. InsyAllah.. moga aku semakin rajin menulis.. kalaulah tulis thesis tuh cam tulis blog mesti dah beratus2 muka surat aku hahahaha.. tapi nak wat camna.. ini penulisan akademik.. jurnal jek nak review almost 50.. maybe lebih sebab aku belum check the latest thn nie lak.. nak kena update gak.. but InsyAllah.. sehari selembar benang.. sehari bergerak perlahan-lahan.. buat sikit demi sedikit kan ;)

Kepala sudah mula fikir nak beli NB apa.. hehehe.. lepas nie aku nak kemas bilik study aku.. semua file2 lama nak masuk kotak.. dan clearkan space aku nak study.. nak letak jurnal dan artikel secara berjemaah ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...