Thursday 3 February 2011

Kena ambil cuti.. tapi aku rasa malas nak cuti..

Tadi pagi Sv aku singgah jumpa aku.. dia tanya pasal 'golden star' yang aku dapat hari tuh.. Aku iyakan.. lepas tuh dia ingatkan aku.. cuti itu kena ambil dalam masa 3 bulan.. kalau tak burn.. alahai... memang ada plan cam nak a,bik cuti bulan 2 nie.. tapi aku tak tahu bila dan buat apa nak cuti.. tapi mengenangkan kena ambil cuti tuh sebelum bln 3 nie.. nak tak nak kenalah cuti..

Kekawan kat mesia semuanya tengah sakan cuti raya cina kan... aku memang takde mood nak bercuti sangat... apatah lagi aku ada kelas hingga bulan 3 nie.. selasa khamis kelas.. hari yang aku memang takleh nak off.. kalau nak cuti pun tinggal jumaat atau isnin jek.. ingat nak ambil cuti 2 hari.. plan nak ambik time valentine day.. yang jatuh hari isnin.. bukan nak celebrate pun.. tak pernah pun celebrate.. tapi saja nak bercuti.. dan terpaksa cuti

Ikutkan mood mmg takde nak cuti.. keje aku banyak.. nak baca.. nak writing.. nak buat coding.. nak buat web.. nak test.. arghhhhhh tension.. itu belum masuk bab emosi lagik.. takpe2.. later fikir... krg semua nak fikir camna nak bawak badan karang..

Dengarnya minggu nie tandas perempuan kena renovate balik.. tensen betul ler.. ari tuh buat renovation tak nak buat bebetul.. kalau betullah.. kenalah aku pindah ke bilik stor di sebelah lif.. bosan betullah time tuh... mana nak nyorok lagik kalau abis awal keje nie.. huhuhuhu... macam2 fikir dah nie.. tapi kalau dah kena renovate apa aku nak buat.. terima jelah kan...

Oh ya pasal cuti.. bila nak ambik cuti nie.. huhuhu.. cuti pun susah ke?? takde mood tau nak cuti2 time nie.. keje banyak

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...