Monday 7 February 2011

Kenapalah buat coding nie tak senang cam buat entri blog??

Hahahaha.. Masuk isnin hari nie aku stress balik nak buat coding.. last week ngadap pc nak run program.. pastu on-off dengan nak buat reading lagik... nie dah bulan 2.. huhuhuhuhu.. Ya Allah.. kuatkan semangat aku..

Nampaknya ura-ura nak renovate toilet xtau bila.. tengok gaya cam takde progress lagik.. tapi biasalah aku dah faham sangat.. tup2 nanti entah mggu depan terus diorg start buat keje.. masa tuh aku gak yang kelam kabut nak pindahkan brg2 semua naik ke stor tingkat 6.. takpelah.. kalau dah sampai masa.. buat jelah..

Keje ari nie cam biasa.. cuma musim hujan jek sekarang nie.. waktu entri nie hujan dah lama berhenti.. pagi tadi bukan main lebat.. petang karang xtaulah.. harapnya tak hujan.. buat cuaca kat sini U never know.. 4 season can appear in 1day..

Kemarin sabtu aku melepak rumah kawan aku.. banyak juga isu yang diketengahkan.. macam-macam hal komuniti yang terjadi sekrang.. yang gila kuasa.. yang gila duit.. gila nama.. hahahaha... mabuklah tuh.. bab-bab dengki mendengki.. bab study yang dah expired nie... itu topik paling hangatlah... termasuk study aku nie.. but deep down InsyAllah... aku nampaklah sikit2 gaya cam nak habis... berbanding 3thn lepas yang langsung xnampak bayang cam aku nak abis nie huhuhu..

InsyAllah... setiap orang ada dugaan dia.. Ini dugaan aku pulak.. keep going kan.. walaupun kadang2 rasa cam dah penat sangat.. lelah sangat.. tapi aku memang percaya.. hanya fikiran yang positif boleh keep you going.. dan itu sahajalah cara aku untuk hadapi hari demi hari.. bila ada jek fikiran negatif datang.. aku block.. hanya fikir yang positif jek.. sebab dengan cara itu.. hati dan fikiran aku leh tenang.. kalau aku layan yang negatif tuh... emmm tau2 jelah.. semua benda tak boleh buat... aku dah kena fasa nie.. sampai pernah rasa taknak bangun dari tidur langsung.. betul2 down.. buat after having faith.. InsyAllah..

Yeah.. sambung buat coding lagik nie.. Kalau entri nie leh translate jadi aku ye coding kan best.. beranganlah berangan...

2 comments:

Kaktiny said...

kalau coding dia sama senang cam buat blog.. ko confirm dapat double PhD.. kehkehkeh...

apapon.. aku yakin ko buleh.. dgn berkat usaha ko dan doa kita semua termasuk aku, yg tak pernah putus.. ko pasti pulang dgn kejayaan.. ameen.

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

Tulah confirm aku ye coding 1st class.. InsyAllah.. sedang berusaha sedaya upaya nie ;) Doakan aku ye ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...