Monday, 23 May 2011

Lepak di sini

Buat masa ini.. Blog ini akan dijadikan tempat lepak utama.. Yang di sana terpaksa direhatkan buat sementara waktu.. Sebabnya?? Biarlah rahsia.. (tetiba kena deletelah.. Ahaks bahaya gak tuh krg rahsia terpecah di jari jemari..)

Lagi pun dah glemer sangat di sana.. so lebih selesa di sini yang tak ramai follower dan aku boleh cerita dengan merapu dengan sesuka hati.. Some of you know what I mean.. ;)

So going to be here most of the time and I already put on my music... Where I will put my head and ears while doing my writing and programming...

See ya all soon.. I'm going to continue my work for now..

Hari yang panas..
Bila berjalan kaki memang best..

3 comments:

Kaktiny said...

weih.. ko kena kejar paparazzi eh?..

huish.. dasat punya glemer ko..
biasanya diva-diva je kena intip nih..

iya la ko kan Dr.Diva.. hehehe..

takpe, kita bersiaran di sini ye..

:)

rosdiana said...

baru nak rasa macam misteri-misteri.. tapi bila bukak komen box nampak kaktiny terus tau siapa tuan punya blog nih!

uii.. bestnya lagu kat blog ko ni kak.. tergoyang-goyang kepala dan kepala lutut ku :)

Tukang cuci cute said...

Tiny

Tuhlah aku dapat maklumat penting yg mana dalam perhatian.. so kenalah MIA nmpknya sampai aku abis keje aku.. Seng kat sini takde sapa tau aku kecuali korg2 jek.. sonang nak cite..

Woss

Alahhh.. akak baru jek nak jadikan dikau diselubungi misteri ler.. tup2 ko leh agak lak.. hahahaha... goyang jgn xgoyang cuma jgn ko goyg cam usopwilca udah ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...