Tuesday 5 April 2011

Toilet baru hampir siap

Dah hampir 2 minggu diorg renovate toilet.. tadi sorang pakcik yg handle kerja2 renovation tuh tegur aku.. '1 more day and it's done' kata dia pada aku.. masa tuh aku duk tengah vakum tangga... yelah pakcik.. lagik lambat siap aku ok jek.. cepat siap.. keje aku bertambah dan balik schedule asal..

Semalam jengah kat toilet tgk cam nak siap.. sekali tgk masih ada notis lagik.. nak2 pulak dkt pkl 8.30 tuh sv aku sound suh bersihkan tandas tuh juga.. aku dah pelik.. rasanya belum 100% siap.. so nak taknak bersihkan jugalah.. last2 nasib dah siap bersih.. pakcik tuh dtg ckp belum siap lagik.. lampu belum pasang n byk benda wiring diorg nak buat lagik.. nah.. masa tuh dah pkl 9.00pg... aku punch out dkt 9.20.. pakwe kenalah tunggu aku..

Hari nie.. keje aku menvakum gak.. cuma esok aku kena cover tempat member aku kat hr.. dia cuti seminggu.. aku jek belum ambik cuti lagik.. ingat nak ambik semggu rehat.. tengoklah.. aku dah stress sgt222.. rasanya aku kena p bercutilah.. i'm already in deep stress..

Rasanya maybe by khamis atau jumaat kot toilet tuh fully done.. cuma minggu nie aku rasa aku buat keje tenang sikit.. hari nie aku dah nekad mahu tenang2kan fikiran aku.. semalam berserabut abis.. aku stress... last2 balik semlm tuh aku fikir2.. biarlah tak yah nak fikir2 sgt krg aku juga yang pening..

What I'm doing now.. only for my own future.. with Allah willing and my faith to him.. I'm not doing it for someone else.. or waiting someone to acknowledge it.. Sometimes I feel.. maybe Allah want to challenge me with all the things happen recently.. testing me and make me realised.. who really there for me.. coz I know.. when I'm finishing all this.. there'll be people who will come running back at me.. just because of what U already achieved.. but I'll always remember those who always be there for me when I'm down just like I am right now..

Sabarlah... InsyAllah... hanya 2 perkataan ini sahaja yang aku sebut berkali-kali

4 comments:

~mrs azmi~ said...

amiinnn.. moga permintaan mu akan didengari dan dimakbulkan

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

Mrs Azmi

InsyAllah Aminn

julietchun said...

pegilah bercuti, mungkin dapat kurangkan sedikit tekanan. dan jgn lupa beli sesuatu utk aku,yeahhhh :D

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

Juliet

InsyAllah.. aku mmg kena p cuti.. udah sampai masa.. aku nak belikan apa? klu ada nnti InsyAllah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...