Thursday 24 March 2011

2 hari yang letih

Hari nie hari kedua aku kena cover bersihkan dewan peperiksaan.. Tepat jek 7.30 SV aku datang minta tolong aku bantu dia bersihkan dewan exam nie.. aku pernha cover dewan nie dulu.. memang besar giler ler.. semalam cover dewan sebelahnya.. hari nie kena cover dewan sebelah pulak..

Memang penat.. sebab tugas vakum aku tuh sampai buat tangan aku sakit.. rasanya kalau hari2 vakum dewan tuh aku rasa .. leh angkat berat lepas nie ahaks... idaknya.. vakumnya dah ler berat.. duk menarik vakum machine dari satu barisan ke satu barisan.. kalau kena vakum 2 3 dewan uihhh... aku rasa balik keje confirm aku flat..

Semalam memang aku letih giler... udahlah pagi tuh duk vakum dewan tuh.. lepas tuh study pulun sebab nak ngadap sv study aku lak.. jumpa dia pulak.. ngadap lecture tambahan pasal coding yang aku tengah buat.. lepas tuh pulak ada discussion 1 jam.. 2 jam lepas tuh.. ada meeting research group pulak.. sambung buat keje sikit.. kwn call pulak ajak dtg umah dia buat makan2 adhoc.. sebab kwn sorg lagik rindu kat aku dah lama tak jumpa yelah.. rasanya baru jek jmpa 2 mggu lepas.. lagipun aku mmg dah 2 bln sibuk sgt2.. weekend duk umah jek.. malas sungguh nak kemana-mana.. lepak umah dia jek dah nak pkl 12malam.. itupun duk ditahan2 lagik.. aku cakap kena balik dah nie.. time nie selalunya dah lena.. aku tido semalam pkl 1pg.. pkl 5pg tepat aku dah bangun.. 4 jam jek aku tido.. pastu kena pulak keje cam pagi tadi.. tak tahu badan aku hari nie camna.. rasa letih ada gak nie..

Hari ini takde kelas sebab ada industrial act.. so kelas cancel.. oklah.. dah lama sangat tak p kelas.. rindu pulak hehehe.. next week takde kelas.. wah aku cuti sakan.. tapi ngdap SV masih cam biasa kot.. kena tunjuk display web yg siap by next week.. InsyAllah..

Dapat sticker nie masa nak naik lif..
Diorang ada strike hari nie..


Panas mentari cukup terasa di tepi tingkap.. Minggu nie cuaca Alhamdullilah best sungguh..

3 comments:

julietchun said...

tido 4jam sajok? kalo aku dah pitam :D

Kaktiny said...

dah vacuum dewan sebagak tu.. pastu ngadap coding.. ngadap SV.. pastu study.. huish.. kalau aku, mmg dah guling2 nanges, terus pack baju terbang balik mesia.. huhuhu..

pasai tu Allah tak letak aku tak duduk di tempat ko.. Allah tahu aku tak mampu.. and that's why you are there dear.. Allah knows the best for U..

sabah waktu aku doakan kejayaan ko dear.. Luv U..

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

Juliet

Dah biasa.. cuma penat tuh terasa gak ;)

Tiny

Itulah hakikatnya kalau study.. camtulah gaya ye.. Setiap org ada dugaan dan cabaran dia kan.. InsyAllah.. thanks my deary ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...