Tuesday 26 October 2010

Pindah Alamat

Bermula entri ini.. Aku menulis di rumah baru.. Aku pindah alamat blog.. Entri sebelum ini.. aku tulis pada blog yang lama.. sebabnya?? Saje nak pindah rumah.. Biasalah aku kan.. suka pindah sana sini.. rumah blog jek.. Rumah kekal beratap berbumbung di bumi nyata masih kekal kat situ jek..

Rumah lama dulu ada 1 follower.. aku pun pelik camna dia leh jumpa blog tuh dan tertarik nak jadi follower pulak.. hahahaha.. kagum aka pelik jadinya.. aku menulis gila-gila camnie pun ada orang nak ikut ke?? amat kagum sebenarnya.. now aku pindah ke rumah lain.. follower itu mesti kecewa hahahaha.. takpelah walau siapa pun dikau.. andai ditakdirkan ada pertemuan di antara kita pastinya ko akan jumpa balik blog ini hahahaha... sungguh jiwang tanpa karat statement ini..

Aku sebenarnya suka menulis yang merepek2.. meraban.. kadang menulis yang 'jiwa kacau' ini aku ambik dr kata-kata sorg kwn blog aku.. tapi semua yang aku tulis itu mmg datang dari hati aku.. sapa nak baca.. terpulang.. cuma aku suka jadi anonymous.. biarlah korang tak tahu siapa aku.. dan dimana aku.. nyatanya aku masih bernafas di bumi Allah ini.. berkelana di rantau orang.. menunggu waktunya untuk terbang pulang ke tanahair yang aku tak tahu bila (waktu entri nie ditulis ler).. harapnya blog ini akan terus bertahan untuk aku menulis yang bukan-bukan.. so kalau aku merapu dan menulis panjang-panjang tuh.. harap maklumlah kan.. aku memang gitu..

So.. harapnya aku kekal berada di blog nie buat masa yang lama.. blog dulu tuh aku tamatkan riwayatnya..

Selamat datang ke blog Diari Jemari.. tempat aku rentak dan tari jari-jemariku ini..

Welcome to Diari Jemari

p/s oh ya.. waktu dalam blog ini ikut waktu tanahair.. waktu sebenar di sini berbeza jauh bilangan jamnya ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...