Wednesday 27 October 2010

Perut yang kenyang.. mata yang mengantuk

Aihhh... dah mengantuk pulak skrg nie.. lepas makan roti baguette... minum susu coklat.. perut aku rasa cam dah penuh nie.. aku rasa silap minum air ler.. kalau ambik kopi atau nescafe cam biasa tuh mesti segar bugar mata aku.. nie dah makin layu jek ku rasakan.. penangan makan roti tadi kot..

Hari ini aku dapat tisu tangan.. so hari nie keje aku memenuhkan semua kotak tisu tangan kat tempat keja aku tuh.. Oh ya.. tuala tangan tuh aku dah jumpa.. SV aku rupanya p basuh balik sebab masa aku basuh ari tuh ada orang masukkan sekali mop dalam tuh.. ciss.. melampau betul ler.. so tuala tangan tuh kenalah basuh balik.. so dah settle keje2 tuh.. Ari ni senang hati sebab ada dah tisu tangan.. kalau idak jenuh nak jawab soalan staf2 kat situ.. semua duk tanya pasal tisu tangan..

Keje mencuci masih cam biasa.. nak cerita pun.. setiap hari dan minggu keje lebih kurang sama jek.. cuma sama ada aku cepat atau lambat jek.. kalau kena cover keje orang.. maka makin bertambahlah keje-keje aku.. but so far so good aku dapat cover abis.. terlewat 5 -10min tuh biasalah..

Minggu nie aku kena p ambik cuti untuk raya haji lagi 2 minggu nie.. cuti masih berbaki 3 hari.. dengarnya tak leh bawak ke depan.. kena habiskan tahun nie juga.. so aku ingat nak ambik terus jek 3 hari tuh.. kalau raya hari rabu.. aku bakal ambik sampai jumaat ler.. nak simpan2 pun bila lagik nak cuti.. hujung tahun dah nak cuti x'mas dah.. cuti lama gak masa tuh 10hari.. so esok aku rasa kena p apply cuti.. kalau tak karang sure aku lupa terus..

Mata masih mengantuk nie.. rasanya sebab minum susu ler nie.. perut rasa semacam pulak.. takpe sambil-sambil tuh aku melayan keje aku kejap

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...