Wednesday 27 October 2010

Chat.. kadang-kadang bosan sungguh!!

Aku memang suka chat.. hahahaha pengakuan sungguh jujur dan ikhlas.. selalunya aku ambik peluang chat dengan kawan-kawan aku.. kadang kalau bosan sangat aku masuk chatroom.. tapi bila nak cite pasal masuk chatroom nie.. ahhhh makin banyaklah orang yang duk buzz n nak kenal ngan aku..

Selalunya soalan yang kerap aku dapat.. adalah pasal sex.. uihhh bab-bab ini memang aku bosan sungguh.. kadang2 dengan berani diorg buat statement.. ajak.. goda.. siap nak bagi tengok webcam.. selalunya aku ignore jek.. paling tidak aku reject.. malas nak layan.. kena pulak nama id pun aihhh tak semengah sungguh rasanya.. aku nak chat pun terus mati nafsu hahahaha.. contoh-contoh namanya?? tak yah ler aku bagitau.. sungguh tidak menyelerakan..

Tapi dalam chat tuh ada gak yang ok sikit.. ada gak yang penah aku chat ngan perempuan.. ada 3 4 orang jugalah.. yang duk kongsi pengalaman hidup masing-masing.. ok jugalah sebab ada sesetengah tuh hampir sama pengalamannya.. pengalaman apa?? tak yah tau ler.. biar kami orang perempuan jek yang tahu..

Yang lelaki emmmm... ini bab satu gak.. banyak yang cenderung cerita pasal pengalaman gak.. tapi biasalah tumpuan tuh pada benda-benda yang memang topik hot.. Kalau gaya ceritanya ok.. aku layan angguk-anguk jelah.. kaang-kadang aku dengar cerita dan layan cerita.. kadang ada juga aku kongsi cerita kwn2 aku.. so.. tengok gayalah.. tapi bila kena bab offer tuh.. selalu memang naik darah juga.. yelah senang-senang jek kan sekarang nak dapatkan sex murahan.. bagi tahu sahaja bila.. dimana.. anytime diorang sanggup datang.. emmm terkedu kadang-kadang bila dapat mesej camnie.. biasanya aku biarkan senyap jek.. maleh dah nak layan..

Tapi ada juga dikalangan diorang tuh ok jek dilayan.. kalau kena gayalah.. ada juga yang jadi kawan aku.. walaupun bukan kawan baik.. tapi takat kawan-kawan tegur biasa.. tapi kadang-kadang bila dah pernah chat.. bila dia chat balik ngan aku.. ahhh kat situ terus straight to point.. ajak mengajak.. aku biasa malas nak layan.. selalunya aku cakap aku tak minat.. dan malas.. jauh.. macam-macam alasan aku.. kadang pelik juga.. diorang nie.. mentang-mentang kita layan baik.. ingat senang-senang boleh ajak camtu.. emmm boleh blah ok..

Chatting.. tak semuanya seronok.. selalunya amat membosankan.. tapi aku tetap chat juga terutama kalau nampak kawan-kawan lama ;)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...