Monday 20 February 2012

Selesai sesi angkat barang..

Salam petang Ahad,

Alhamdullilah.. urusan angkat brg semalam selesai dengan lancar.. cuma ada 1 set kusi meja dan kusi malas yang terpaksa dihantar lain waktu sebab van yang isi barang tuh dah penuh.. Aku serahkan pada pakwe nak settle kan benda2 tuh.. Semalam rumah penuh.. ramai yang datang.. ruang tamu sahaja dah penuh dengan kaum bapa dan jejaka2 hensem.. ahaks.. di dapur pulak kaum ibu dan gadis2 ayu sibuk bergosip hahaha.. di bilik budak2 sibuk main kertas shreded sampai penuh lantai bilik.. lepas tuh aku terpaksa gunakan kuasa veto suruh diorg semua kluar sebab kena bersihkan bilik tuh.. bukan apa.. aku risau nanti kertas2 tuh bersepah kat tangga.. nanti org bising hahaha.. selalu aku biarkan jek dan bersihkan kemudian.. tapi semalam tak boleh dah aku tengok.. krg aku yg teruk..

Makanan semalam semuanya Alhamdullilah cukup ada lebih juga kari kepala ikan dan nasi.. tapi elok2 sahajalah.. Semalam juga kawan aku dan landlord datang rumah untuk bincang pasal sewa.. dia confirm ambik rumah aku.. So senang sikit sebab aku boleh tinggalkan jek brg2 kat rumah nie.. takde pening sangat nak bersihkan dan buang semua brg2.. mana yg rasa boleh guna lagi aku tinggalkan jek..

Hari ini rumah sunyi sepi.. kecuali bunyi lagu dari laptop aku.. TV besar dah kena masuk kotak dan tinggal tv kecik jek.. Sky box aku masih boleh pakai tapi sebab cable scart dah kena angkut sekali.. takleh nak sambung ke sky box.. esok kena p beli pulak.. petang nie pun ada 2 3 org kwn nak dtg nak ambik brg..


Menikmati detik2 akhir makan coklat kat rumah sendiri..
lepas nie makan coklat mesia pulak..
Rumah lapang sungguh sebab dah takde brg ;)

3 comments:

julietchun said...

mesti berbeza mkn coklat di glasgow ngan di mesia

is150 said...

Selamat pulang ke tanahair

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

Juliet

Memang ada beza.. tapi kalau makan coklat dari sini kat mesia sama jek kot itupun kalau tak cair ahaks ;)

Iskandar

Terima kasih ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...