Tuesday 7 February 2012

Nak balik ke tak nak ;)

Salam petang Selasa

Hari ini suhu rasa macam kurang sejuk sikit.. tapi rasa sejuk tuh masih maintain sama jek.. Salji cam biasalah takde... Apa pun pastinya kalau ada rezeki sebelum balik jumpa lagik salji..

Hari ini aku rasa berbelah bahagi sebenarnya.. ada rasa nak postpone tiket balik sebab memikirkan analisa data yang aku rasa kemungkinan besar aku perlu tambahan masa.. tapi pada masa yang sama.. bila kena postpone mean.. banyak benda yang aku kena consider.. sewa rumah nak kena bayarlah.. bil2 lagik.. yang kat mesia yang memang standby tunggu aku sampai.. sampai semalam adik aku mesej.. mak tanya tarikh nak balik.. aku susah nak cakaplah... Lawak kan.. nak balik pun leh ikut suka hati.. bila dah sampai stage macam aku nie.. nak balik memang dah masuk ikut suka hati aku jek.. sebab akibat tuh semua sama jek.. balik cepat ke lambat ke.. kesan yg kat mesia tuh tetap sama.. bezanya.. kesan kat sini yang lebih aku ambil berat.. kes kat mesia tuh aku tak kisah langsung.. sebab bab yang itu aku malas nak fikir.. tapi nie bab study aku kena fikir panjang.. sebab memang tak sangka pula ekprimen dan analisa nak dibuat dekat2 nak balik pulak.. itu yang rasa lari dari plan asal..

Tapi kalau balik lewat sangat pun tak boleh sebab bila brg dah hantar.. mean aku ada masa 1bulan 2 minggu sebelum brg sampai ke mesia.. nanti kelam kabut aku lagi pening kepala sebab nak kena berulang pulak ke port klang.. dan itu belum lagik kes nak p pejabat kastam nak uruskan AP... banyak benda sebenarnya..

Nantilah.. Hati dah tergerak nak buat solat hajat malam nie.. kalau aku tak letih sangat.. InsyAllah.. moga nanti aku dapat hidayah yang terbaik untuk aku buat keputusan..

Aku nak keluar untuk check sistem audio kat satu kelas nie.. ada kelas hari khamis..

7 comments:

kueh bakar said...

ap?

warghh..wat balik keta sport 2 pintu takde bumbung ka? :)

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

kueh

xmainlah keta 2 pintu dan takde bumbung.. itu nama ye beca roda tiga dik ahaks..

Acik Erna said...

berta jugak masalah ni ye ina..sampai nak kena buat solat hajat ni..
apa pun semoga ina dapat petunjuk dan dapat buat keputusan yang terbaik.

~mrs azmi~ said...

dugaan hujung2 dah ni kan

moa dapat buat keputusan yang terbaik

Kaktiny said...

yang.. settlekan yg mustahak tu dulu.. balik tu dh confirm balik.. tapi, dpt settlekan bnyk perkara berkaitan study tu lg penting dak?..

apapun.. buat solat istikharah dan hajat itulah jalan terbaik.. minta pandangan Allah mendahului pandangan mata hati dan manusia lain..

moga apa jua keputusan, memberi keberkatan dlm kehidupan ko..

aku sentiasa doakan kebaikan dunia akhirat utk ko.. ameen.

ku-cit said...

wahh ni mesti blk bwk keter yg berbintang2 ni...

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

Kak Erna

InsyAllah kak.. masih belum dapat peluang nak buat solat hajat letih sangat bila dah balik rumah ;)

Mrs Azmi

InsyAllah.. terima kasih

Tiny

Ikut hati mmg nak bali lewat lagi.. tapi aku rasa dah banyak tanda2 yang beritahu aku kena balik ontime tuh.. gerak hati aku pun rasa camtu gak.. InsyAllah pasti ada yang terbaik untuk itu ssemua.. laagi pun aku nak kena kejar balik sebelum masuk tgh bln 3 ada kedatangan kwn baik aku dr jepun.. kwn thailand aku pun dah merayu utk aku dtg kg dia.. tak boleh tidak insyAllah aku kena pergi..

so balik jugalah.. aku rasa dah ramai sangat yg rindu hehehe..

Ku-cit

;) bintang ke bulan ke.. sama jek kereta gak nama ye kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...