Thursday 17 November 2011

Mood makan musim sejuk berhujan..

Salam Khamis

Hari ini betul-betul takde mood nak buat kerja.. sebabnya sepatutnya ada kerja lanjutan yang kena buat tapi sebab semalam G terlupa yang dia ada meeting ngan aku.. menyebabkan kerja2 yang aku dah prepare nak tunjuk dia semalam jadik 'on'hold'. So hari nie mood santai tapi pada masa yang sama perut aku dah berbunyi2 nie hahahaha... Dah lama tak hujan.. hari ini hujan semula dan kejap lagi pkl 4.08 masuk maghrib.. masa taip nie br pkl 4.00ptg

Hari nie juga takde mood nak masak.. Aku duk teringat nak makan donner kebab dan ayam goreng with chips.. Sudah lama tak buat kerja2 camnie.. dulu aku rajin beli 2 benda nie.. tapi dah 2 thn nie aku jarang2 sangat p beli.. bukan apa selalunya bila aku balik dah lewat petang.. dan aku malas nak singgah kat kedai tuh.. walaupun bukanlah jauh sangat cuma kena jalan kaki sikit.. Nie pun tak tahu nak singgah ke idak sebab hujan.. Oh ya.. aku terlupa.. depan umah aku ada jual kebab nie hahahaha... so takpelah balik nanti confirm aku singgah beli jek nanti.. tak yah sesusah jln kaki jauh (bukan apa kedai yang aku selalu beli tuh sedap tapi yang depan umah tuh aku tak sure pulak kalau kebab.. selalunya beli pizza jek)

Aku dah mula rindu kerja pagi.. rasa macam lama sangat tak kerja hehehehe... so minggu depan isnin bermula lah rutin biasa.. bgn pkl 5 keluar umah pkl 5.40.. pkl 6 sampai.. pkl 6.10 aku masuk keje.. pkl 9.30 aku abis kerja dah terus pergi ofis untuk settlekan kerja2 study lak.. Dah tak larat asyik bgn lewat sesuka hati jek mentang2 tak kerja hehehehe..

Donner Kebab..
Lapo ler pulak nie

5 comments:

kueh bakar said...

selamat kembali bangun pagi-pagi!

mashi said...

akak ni dok pakistan ke dok glasgow??konpius dah..hahaha

Much Melo said...

dah lama tak layan kebab

ku-cit said...

smuanya tade mood ehh...

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

kueh

Alhamdullilah bgn pagi masih maintain cam dedulu ahaks ;)

Mashi

Akak boleh p 2 negara dalam 1 masa ;)

Much Melo

Balik mesia no more kebab camnie dah.. :(

ku-cit

Hari nie lagik xde mood ler dik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...