Tuesday 17 April 2012

Dekorasi bermula..

Salam petang Selasa,

Minggu ini kampus sibuk.. sebab ada acara penting yang akan berlangsung esok dan lusa... Padang utama kini penuh dengan pelbagai gerai jualan.. (bukan konvo ok) tapi satu acara sambutan yang mendapat liputan media juga lah..

Esok aku takde kelas.. so rancangannya bolehlah nak ajak pakwe datang.. pergi tengok gerai2 yang ada.. ada hiburan dari artis.. tapi aku macam tak kenal sangat diorg.. biasalah org balik oversea nie.. kalau artis baru mana nak tahu.. kalau yang lama2 tuh tau lah..

Semalam dan hari ini kuliah macam biasa.., oklah..cuma letih.. lusa pula cuti hari keputeraan.. tapi ada lawatan pelajar subjek yang aku ajar ke Shah Alam.. Aku malas nak ikut.. kalau ikutkan pensyarah pengiring kena pergi.. tapi aku malas nak join pelajar tuh dan pergi sorang2.. lagi perancangannya aku nak ke seremban nak settlekan ASB di Maybank seremban.. Bukan tak leh settle di Maybank sini.. tapi sebab ada kawan kat sana yang senang sikit urusan aku..

Hari ini juga dah mula sikit2 kemas bilik.. bilik dah ada rak buku.. 2 kerusi tetamu.. ada whiteboard.. ada display board... dan benda2 tuh semua nak tggu pakwe datang tolong pasangkan.. nak harap bahagian pembangunan dtg semata2 nak paku kan white board.. leceh.. baik aku suh pakwe je pasangkan.. Lagipun dari dulu.. Aku memang akan suruh dia datang bilik.. untuk tolong kemas brg dan susun barang.. Itu memang dah jadi kewajipan.. kalau orang lain boleh duk lalu lalang.. singgah bilik aku.. takkan suami sendiri pun tak pernah tahu bilik aku kat mana.. Ahaks..

Macam-macam plan nak decorate bilik ahaks.. antaranya aku tengah fikir nak framekan beberapa gbr koleksi peribadi.. dan buat beberapa photo art dalam bilik.. tapi tengoklah.. bila ada peluang dan masa nanti.. lagipun masa nielah paling sesuai nak tentukan dekorasi bilik.. lepas nie nak kena decorate rumah pulak.. emmm. itu susah nak cakap.. selagi kotak2 tuh semua belum clear lagi..

Fridge magnet di pejabat
Ini kira sikit ler nie..
;)

2 comments:

Acik Erna said...

ina..terkejut akak tengok..sampai kabinet pun ada fm.memang sah banyak tu..he he

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

Yg ini mmg saje bwk ke pejabat sebab ada yang kawan bagi.. lgpun dulu mmg saya pun ada letak FM kat ofis di UK.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...