Tuesday 16 April 2013

Kerja.. Kembara..

Salam pagi Selasa

Lusa aku akan terbang ke Kuching insyAllah.. Perancangan yang asalnya pergi berdua.. dah jadi pergi berlima ahaks... disebabkan tiket murah.. aku terus ajak Mak dan 2 orang adik aku.. semua fully sponsor.. dah alang2 book tuh.. terus aku booking homestay dan juga kereta sewa Exora..

 Selepas balik dari kuching nanti aku buat review tentang kisah perjalanan aku ok.. InsyAllah..

Minggu nie kuliah mula balik lepas diorang semua cuti seminggu.. dan aku pun sibuk yang amat... minggu lepas menyelia pelajar dari isnin-jumaat.. tiap hari travel ke luar kawasan.. naik lesu lebam badan aku.. keluar pagi.. balik rumah dekat pkl 7 8.. apa taknya.. pagi naik ofis dulu.. pastu terus keluar travel... balik.. naik ofis gak.. dan bila dah naik tuh tersangkutlah.. dateline melambak.. tuh yang sangkut kat ofis.. sesedar jek dah nak maghrib.. kelam labut capai handbag.. kunci keta.. turun lif.. keluar2 jek bangunan.. kereta aku jek kat luar.. seram sekejap.. ahaks..

Minggu lepas sepatutnya aku ditemubual oleh wartawan berita harian untuk 1 ruangan pendidikan berkenaan dengan pembelajaran online.. soalan pun diorg dah email.. gambar pun dah diambil.. cuma wartawan jek belum sempat datang nak temubual... tapi bila fikir2 balik.. aku kan jenis tak suka glemer ahaks.. so semalam aku email balik wartawan tuh dan mencadangkan orang lain yang berjawatan tinggi kat sini.. dia nie dulu senior aku..skrg dah jadi pengarah.. lagipun aku lihat peluang macam nie lebih baik untuk dia yang ada jawatan camtu.. boleh perkenalkan dan naikkan imej universiti... kalau interview aku.. takde kepentingan pun hahahaha.. aku bukan giler glemer.. sebab hasil temubual tuh akan keluar 1 muka penuh tau.. hahaha..

Alhamdullilah hari ini both party... setuju dengan cadangan aku.. maka selamat ler diriku ini hahahaha... lagipun aku baru balik.. hasil kajian pun tak banyak lagi.. so nak komen sangat pun amat terhad pada pendapat sendiri jek..

Lusa akan terbang ke Kuching.. tak sabarnya nak pergi jenjalan hahaha... hari nie kena buat plan tempat apa nak pergi..  sudah rancang nak ke pasar serikin yang terletak di sempadan sarawak dan indonesia... hahaha... itu belum bab nak shopping ikan masin dan kek lapis

Tetiba hari nie aku rindu dengan Nuch & Kanako.. terbayang2 bila lah nak ke Tokyo nie.. boleh lepak2 dengan Kanako yang supercute tuh hehehe..

Waktu sibuk di KL pada hujung minggu..

4 comments:

julietchun said...

kirim mee kolok,ehehehehe

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

bkn mcm mee maggie ke ahaks.... aku tolg makan boleh?

Anonymous said...

serikin ok. seberang water front pun okey jugak rumah cake tu..

makan? entah ler mana yang kick.

kueh

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

kueh

Alhamdullilah rasa macam dah abis pusing kuching..

makan? kalau baca review n blog melambak tempat makan yang diorg suggest.. tapi akak lebih byk makan yg mak akak masak hahaha sebab duk homestay.. makan kat luar pun takat mana yang sempat kami singgah je ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...