Wednesday 9 January 2013

Kuala Lumpur antara destinasi setiap hujung minggu aku..

Salam Petang Rabu

Lama sungguh kisah kembara aku biarkan sepi.. ia tergendala sebab bukan kerana aku tidak mengembara.. mengembara jauh memang takdelah.. tapi sejak arwah ayah pergi.. Mood aku menulis kisah kembara aku terhenti terus..

Tahun 2013 ini.. aku harap.. aku dapat menulis semula.. Harapnya aku dapat kongsi kisah kembara yang terlalu banyak aku simpan dalam memori.. menulis di blog sedikit sebanyak aku dapat baca semula kisah-kisah itu dan terus menjadi ingatan untuk diri sendiri..

Sejak pulang.. entah berapa kali aku ke Kuala Lumpur.. Biasalah bila masuk KL.. biasanya ramai yang suka mengunjungi pusat membeli belah.. Tujuan aku pun lebih kurang.. Aku selalunya masuk ke KL dengan 3 tujuan sahaja.. ahaks..

1- Jalan-jalan cari makan di sekitar KL
2- Shopping tudung, kain di jalan TAR, melawat shopping complex yang grand2 sebab nak tahu apa yang best sangat kat situ such as Pavillion, Berjaya Times Square, Midvalley, KLCC atau di kedai-dekai borong sama ada di Pasar road, Kenanga wholesale, GM KL etc
3- Tengok wayang..

Selepas ini akan ada tujuan ke-4 iaitu.. lawatan sambil belajar.. tengah merancang nak ke Muzium Negara, Zoo Negara, Planetarium negara, Tugu Negara, KL Tower dan etcs .. Sebijik macam rombongan sekolah kan hahaha..

Ketika aku baru balik dulu.. 1st ke KL adalah ke komplek kerajaan di jalan Duta untuk urusan AP import.. Selepas itu aku lebih banyak ke KL atas sebab nak jalan-jalan cari makan..

Nanti aku update kan kisah-kisah aku melepak di sekitar KL..

I was in KL in area of Bukit Bintang on the nite before my Birthday..

Passing thru KLCC after dinner nearby..
KL from above..
Picture was taken from GM KL

Looking for cafe during lunch time at Kg Baru

Lepaking at the entrance of Pavillion after Iftar 2012

2 comments:

Anonymous said...

gambar 2 tu...kiri kanan restoran arab...malam meriah laaa..

ada tarian gelek lagi...hahaha

ok tipu.

kueh

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

kueh

tarian gelek tuh akak dah selalu tengok hahaha.. awal malam sikit lelaki yang gelek.. dah tengah malam sikit pompuan pulak hahahaha ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...