Monday 14 September 2015

Stress.. Serabut

Salam Tengahari Isnin

Hari pertama bekerja... esok kerja lagi.. rabu cuti.. pastu.. khamis keje balik huk huk... harung jelah.. bila mood cuti dalam tengah minggu..

Semalam adalah hari yang aku stress... sampai semua whatapp aku tak reply dan silent until around 4+ ptg semalam... selepas mendapat whatapp dari BFF yang risau dengan keadaan aku.. dan call yang bertanya macam-macam.. pesal aku tak reply.. ada masalah ke.. cuba cerita masalah apa.. akhirnya aku mengalah jugalah hahaha... dan ayat backup.. aku cakap.. saja nak tengok jika ada orang yang peduli dan sayang hahaha... yes.. there are.. ada yang peduli rupanya... dan juga ada yang sayang... Thanks.. you did cheer my day lah...

Today did feeling okay... been stress out for the last 2 weeks... struggling lagi dengan emosi dan kerja yang tunggang langgang.. aku rasa mood aku yang memang tak ok sangat... emosi bercampur-campur.. aku manusia yang punya perasaan.. ditambah aku juga seorang perempuan.. sensitif... emosi.. mengada-ngada... merajuk.. hahaha... ditambah.. that 'time' in a month.. ohhh... those mood.. raise up the hill..

Harap lepas nie.. manage to handle myself better.. and rasanya aku dah ok sikit.. walaupun badan aku dah stress out dan perlu diurut... dah 3 nak masuk 4 bulan tak diurut lagi nie... hopefully soon kot...

Layanlah lagu nie.. Selalu dengar di radio dan teringat lagu-lagu wings yang popular dulu...

Ingatkan aku- Wings

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...