Sunday 13 July 2014

Bertambah setahun lagi..

Salam

Alhamdullilah.. sudah hari ke 15 kita berpuasa.. sudah masuk minggu ke 3 di bulan Ramadhan.. kawasan kejiranan pun dah mula dengar bunyi mercun sana sini.. baik siang atau malam.. tanda budak-budak dah mula seronok nak beraya..

Alhamdullilah juga hari ini sudah bertambah setahun lagi usia.. doa ku semoga Allah beri lagi peluang untuk menikmati pertambahan usia di masa akan datang dan juga permudahkan urusan dan rezeki jua.. semoga kesihatan yang baik juga sentiasa diberi untuk menjalani kehidupan...

Buat pertama kali pakwe boleh lupa birthday aku.. apa lagi merajuk tahap high level.. disebabkan rasa bersalah yg tinggi.. dia pergi 7 eleven dekat pukul 3 pagi nak cari kek.. hahaha aku biarkan sahaja moga tahun akan datang beringat sikit.. last2 dia beli cocholate cake roll dan aiskrim conetto.. lepas tu paksa aku makan atas katil lepas kena kejut.. hahaha nak tergelak pun ada.. oklah tahun 2014 nie belum merajuk lagi.. biar ini kali terakhirlah kann..

Apa jua selamat berpuasa semua.. Hari ni malas masak.. beli tapau kat luar jelahh..

P/s Mak.. terima kasih lahirkan diri ini pada tarikh ini dan besarkan diri ini dengan segala kasih sayangmu.. Ayah terima kasih juga kerana mengajar erti berdikari, tanggungjawab dan kecekalan hidup.. dulu tidak pernah faham mengapa ayah selalu tegas dan garang.. tapi bila menghampiri 40an.. sifat diri yang terbina adalah hasil didikan ayah itu.. mempunyai seorang ayah yang merupakan seorang guru banyak mengajar aku tentang kehidupan dan pentingnya pendidikan.. Selamat Hari Lahir untuk diri.. semoga hari ini dipenuhi dengan kegembiraan..

2 comments:

||alis|| said...

kak iina...

salam ulang tahun kak! semoga semuanya aman dan bahagia. berbahagia dunia dan akhirat. selamat ya :)

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

alis

Thanks ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...