Tuesday 18 March 2014

Adakalanya.. lain yang kita fikir.. lain pulak yang kita buat

Salam

Kemarin.. Ahad... aku ajak BFF pergi makan seafood kat Jeram... Lama sungguh tak ke sana.. sebenarnya ke sana sebab nak survey jalan ke SMK Jeram.. Isnin aku kena drive ke sana.. ada keje kat situ...

Lepak-lepak makan seafood kat restoran pantai jeram... kali ini rasanya macam ada kurang sikit berbanding dulu.. Oh ya  aku ada buat post pasal restoran tuh.. dan antara rating tinggi dalam blog nie..

So Semalam.. dengan keyakinan dan keunggulan.. memandulah hampir 1jam 15min ke situ... dan sampai sana.. dengan 'yakin'.. ye.. sekali lagi diulang dengan 'yakin' aku pun call lah student tuh... bagitau aku tengah tunggu dia kat kantin sekolah... lama juga tunggu tup-tup dia call balik.. dia cakap.. dia tak nampak aku.. puas dah dia pusing kantin tuh... ohhhh aku dah pelik... pesal lak dia tak nampak aku..

Tetiba dia cakap balik.. 'Saya kat SMK Subang nie puan...'

Ohhhh.. dan dan tuh aku tepuk dahi...

Silap sekolah rupanya aku...  memang patutlah tak jumpa kalau pusing 100 kali kantin tuh pun memang takkan jumpa aku...

Gelak sakan.. actually gelakkan diri sendiri...mengucap dan istigfar jugalah banyak kali..

Call student yang memang kat sekolah tuh... sembang2... pastu balik ofis...

Uihhh.. penat jek memandu jauh-jauh dan bawak laju2.. silap sekolah rupanya

Ok.. Esok InsyAllah akan ke sana balik... dan waktu ini (lepas makan dan solat) baru sampai dari Subang...

p/s.. ohhh... aku semakin muda nampaknya ;)



3 comments:

||alis|| said...

salam kak

owh, tak pernah lagi sy jauh tersilap tmpat. hehe..

silap buat tuh ada la, mcm nak buat A terbuat B, vice versa :)

t.a.t.a said...

SMK Jeram tu dekat sangat dengan rumah saya dah kak.

Kak oi, SMK Jeram dengan SMK Subang sangat jauh la kak. Macam mana boleh tersilap nama sekolah ni? Dah tu siap survey jalan lagi tu. Mih mih mih.

Tukang Padam Papan Putih Cute (T3PCute) said...

alis

Hahaha.. monday blues kot.. itu yang rasa makin muda (chop kena p check uban yang makin byk)

t.a.t.a

hahahaha... memang jauh sangat.... akak dah sampai jeram.. nak p subang rasa dah tak sempat.. sebab nak klur dr jeram ke nkve macam jauh je.. nak pecut pun takkan sampai hehehe... tuhlah fikir lain.. buat lain..

ko duk kapar ke? ko duk jeram? akak tgk dr smk jeram p kapar dlm 12km.. semester lepas akak p smk p kapar dan smk tengku idris shah.. lagi dekat kot..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...